Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.





Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 35
Το πήρα δώρο, αλλά πρέπει να πω ότι είναι υπέροχο. Το έκανα και σε εμένα επειδή έχω ξηρό δέρμα. Το δοκίμασα κι εγώ, και το λιπαρό μου δέρμα δεν είχε κανένα πρόβλημα με αυτήν την κρέμα. Θα τη δοκιμάσω σύντομα, αλλά σίγουρα θα την παραγγείλω για τη μαμά μου για τις γιορτές.
Εξαιρετική κρέμα νύχτας (και κρέμα ημέρας) για «ξηρό δέρμα». Ενυδατώνει υπέροχα το δέρμα και το αφήνει απαλό και ελαστικό το πρωί. Επιπλέον, διατίθεται σε συσκευασία των 100 ml, η οποία θα σας κρατήσει πολύ καιρό. Την αγοράζω συνέχεια.
Προσφέρει τέλεια ενυδάτωση σε κρύο καιρό, νομίζω ότι είναι καλύτερο να το χρησιμοποιείτε το βράδυ επειδή είναι λίγο παχύρρευστο, αλλά το επόμενο πρωί δίνει ένα όμορφο αποτέλεσμα κρασιού. Μου αρέσει πολύ το εφαρμοστή που υπάρχει στη συσκευασία.
Η κρέμα είναι υπέροχη, δεν ερεθίζει και απορροφάται καλά. Μου αρέσει που δεν περιέχει άρωμα - για το ευαίσθητο δέρμα μου. Η μεγάλη συσκευασία διαρκεί πολύ. Ενυδατώνει υπέροχα, όπως υποδηλώνει και το μινιμαλιστικό της όνομα, θρέφει πραγματικά.
Ιδανικό για τον χειμώνα, απορροφάται γρήγορα και είναι πραγματικά θρεπτικό.
Η κρέμα δεν είναι αρωματισμένη, κάτι που είναι ωραίο επειδή μερικές είναι πραγματικά αρωματισμένες. Η υφή είναι απαλή, δεν κολλάει, απορροφάται γρήγορα, χωρίς ερυθρότητα ή τσούξιμο. Θα δούμε το αποτέλεσμα, αλλά χάρη στην ελαφριά της υφή νομίζω ότι θα είναι ιδανική για τον χειμώνα. Το κουτάλι κρέμας είναι επίσης ωραίο, δεν το δίνουν όλοι οι κατασκευαστές.
Το δέρμα του προσώπου έχει πολύ πιο απαλή υφή.
Χρησιμοποιώ την κρέμα (ξηρό, γερασμένο δέρμα) και η κόρη μου έχει επίσης εφηβικό δέρμα. Δεν ερεθίζει καμία από τις δύο μας, δεν προκαλεί σπυράκια, έχει ευχάριστη υφή και είναι χωρίς άρωμα. Την προτείνω. Το θετικό είναι ότι είναι μεγάλη συσκευασία, απλώνεται καλά και διαρκεί πολύ.
Έχω ευαίσθητο δέρμα και αυτή η κρέμα μου προσφέρει ενυδάτωση. Σίγουρα θα το συνιστούσα. Καλή τιμή για την ποσότητα που παίρνετε
Μια πολύ ευχάριστη κρέμα για τις μέρες του χειμώνα, με πιο παχιά υφή, που απαλύνει το δέρμα όταν είναι στεγνό και σφιχτό. Καμία μυρωδιά. Τα 100 ml είναι μια υπέροχη ποσότητα για τον χειμώνα!
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος