Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.





Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 53
Ενυδατώνει πολύ καλά, η επιδερμίδα μου φαίνεται υπέροχη. Δεν ερεθίζει καθόλου την ξηρή, ευαίσθητη επιδερμίδα μου και απορροφάται γρήγορα. Μπορείτε επίσης να εφαρμόσετε μακιγιάζ πάνω της, το foundation δεν σβωλιάζει. Υπάρχει πολύ στο βαζάκι, αρκετό για μήνες, εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής. Σίγουρα θα το αγοράσω ξανά.
Μου αρέσει που δεν έχει άρωμα. Ελαφριά υφή, απλώνεται εύκολα και απορροφάται γρήγορα. Έχω κανονικό έως μικτό δέρμα που είναι επιρρεπές στην εφίδρωση και τους τελευταίους τρεις μήνες έχω ένα πολύ ξηρό, κόκκινο, ξεφλουδισμένο πρόσωπο και αυτή η κρέμα, αν και απαλή, με έχει βοηθήσει πολύ. Τώρα δεν υπάρχει πια ερυθρότητα ή ξηρότητα και αφήνει το πρόσωπό μου απαλό.
Ενυδατώνει καλά το δέρμα μου, απορροφάται γρήγορα, αλλά το δέρμα μου μένει λίγο κολλώδες μετά.
Τέλεια κρέμα, εφαρμόζω μια παχιά στρώση το βράδυ, το πρωί νιώθω την επιδερμίδα μου ξεκούραστη, θρεμένη και αυτό που είναι πολύ σημαντικό για μένα - δεν φράζει τους πόρους. Θα την αγοράσω ξανά, φαίνεται ότι θα είναι το μόνιμο προϊόν μου :) Η όμορφη συσκευασία είναι ένα ωραίο πλεονέκτημα.
Αυτό είναι το πρώτο μου προϊόν από αυτήν την εταιρεία και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένη. Πάντα δίνω βάση στις κριτικές, τις οποίες θεωρώ πολύ σημαντικές όταν επιλέγω κάτι καινούργιο χωρίς να το βλέπω. Απορροφάται πολύ καλά. Στην αρχή, νιώθω ότι δεν είναι αρκετό στο πρόσωπό μου, αλλά μετά από λίγα λεπτά, συνειδητοποιείς ότι δεν ισχύει αυτό.
Η κρέμα είναι πραγματικά πολύ περίεργη, δεν ξέρω γιατί ονομάστηκε ενυδατική, η σύνθεση δεν περιέχει νερό ή κάποιο υγρό συστατικό εκτός από το εκχύλισμα ρίζας coptis, συσφίγγει πολύ μετά την εφαρμογή και είναι καλή για εφαρμογή σε υγρό δέρμα ή σε ορό, εκτιμώ τη μινιμαλιστική σύνθεση, το μπλε γυάλινο βάζο και την απουσία αρώματος. Θα πρότεινα την κρέμα σε λιπαρό ή μικτό δέρμα.
Αυτή η κρέμα ήταν το πρώτο μου προϊόν που δοκίμασα το 2023 από την κορεατική εταιρεία καλλυντικών. Είμαστε στο 2026 και είμαι ήδη στην έκτη συσκευασία μου - της είμαι πιστή. Για μένα, είναι σαφώς η καλύτερη κρέμα για όλους τους τύπους δέρματος. Με βοήθησε ακόμη και με την ακμή, δεν φράζει τους πόρους και το δέρμα είναι υπέροχα ενυδατωμένο μετά από αυτήν. Ταιριάζει επίσης τέλεια κάτω από το μακιγιάζ.
Χρησιμοποιώ αυτήν την κρέμα πιστά εδώ και περίπου 1-2 χρόνια και εξακολουθεί να ισχύει ότι δεν έχω βρει ακόμα καλύτερη. Την ανακάλυψα μέσω των Ksisters και ήταν μια από εκείνες τις αγορές που δεν θέλεις να ξαναπάς και να δοκιμάσεις κάτι άλλο. Μου αρέσει πολύ ο μινιμαλισμός και η ιστορία της μάρκας Pyunkang Yul - τίποτα περιττό, απλώς μια λειτουργική σύνθεση που κάνει ακριβώς αυτό που πρέπει. Και αυτή η κρέμα είναι η σαφής απόδειξη αυτού. Ενυδατώνει υπέροχα, το δέρμα είναι απαλό, άνετο και θρεπτικό μετά από αυτό. Αυτό που είναι κλειδί για μένα - δεν τσούζει, δεν ερεθίζει ή δεν σφίγγει το δέρμα, ακόμα και όταν είναι πιο ευαίσθητο. Δίνω επίσης ένα μεγάλο πλεονέκτημα στη μίνι σπάτουλα που περιλαμβάνεται στη συσκευασία. Χάρη σε αυτήν, διατηρείται η υγιεινή κατά τη χρήση, κάτι που εκτιμώ ιδιαίτερα όταν χρησιμοποιώ κρέμες σε κύπελλο. Έχω δοκιμάσει πολλές κρέμες στο παρελθόν, αλλά οι περισσότερες με τσούζαν ή με έκαναν να νιώθω ξηρό το δέρμα μου μετά από λίγο. Αυτό δεν μου έχει συμβεί ποτέ με αυτήν την κρέμα. Για μένα, είναι κάτι που σίγουρα θα ξαναπάμε και δεν χρειάζεται να ψάξω για αντικαταστάτη προς το παρόν :)
Πολύ ελαφριά και απαλή κρέμα που δεν ερεθίζει το δέρμα, η μεγάλη συσκευασία διαρκεί πολύ, ταιριάζει και στην αδερφή μου που έχει πολύ ευαίσθητο δέρμα και μετά από όλα κοκκινίζει ή ερεθίζεται με τη μορφή σπυριών, κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος, μπορώ μόνο να τη συστήσω, τη συνδυάζω με ρετινόλη και τονωτική λοσιόν, τη χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ, γενικά μου αρέσουν πολύ τα κορεάτικα καλλυντικά, λυπάμαι που δεν την ανακάλυψα νωρίτερα, η οκτάχρονη κόρη μου τη χρησιμοποιεί επίσης πού και πού, της αρέσει να δοκιμάζει τα προϊόντα μου, σίγουρα θα δοκιμάσω περισσότερα προϊόντα από αυτή τη μάρκα, αγόρασα αυτήν την κρέμα κατόπιν σύστασης πελάτισσάς μου που ενδιαφέρεται για τα καλλυντικά και τα κατανοεί καλύτερα από εμένα και οι τύποι της μου ταιριάζουν πολύ, έχω μεγαλύτερο δέρμα 40+ οπότε η ενυδάτωση δεν είναι ποτέ αρκετή, μαθαίνω να βάζω σε στρώσεις προϊόντα και μπορώ να τη συνδυάσω σχεδόν με τα πάντα, ένα μεγάλο πλεονέκτημα είναι η γρήγορη επεξεργασία της παραγγελίας και η αστραπιαία παράδοση, είναι εξαιρετική κάτω από μια κρέμα με SPF, ανυπομονώ για το καλοκαίρι που θα τη δοκιμάσω δίπλα στη θάλασσα και ελπίζω να συνεχίσει να λειτουργεί τόσο καλά όσο λειτουργεί τώρα τον χειμώνα, σίγουρα θα το κάνω. το συνιστώ επίσης σε πελάτες μου με αφυδατωμένο δέρμα διαφόρων ηλικιών
Ανακάλυψα αυτήν την κρέμα πριν από περίπου 2 χρόνια και έκτοτε της είμαι πιστή. Κυριολεκτικά έσωσε το ξηρό και ευαίσθητο δέρμα μου. Την λατρεύω και την αγοράζω επανειλημμένα.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος