Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.









Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 20
Πάντα χρησιμοποιούσα ατομικά συσκευασμένα επιθέματα ματιών, οπότε σκέφτηκα να δοκιμάσω την έκδοση σε βάζο, η οποία διατίθεται σε πολλά κομμάτια. Είμαι πολύ εντυπωσιασμένη με το προϊόν, είναι πολύ καλύτερο από τις ατομικά συσκευασμένες εκδόσεις, καθώς το υγρό στο βάζο, το οποίο μουλιάζει τα επιθέματα, δίνει μια ευχάριστη φρεσκάδα. Το προϊόν έχει ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα, έχει επίσης μια πολύ ευχάριστη δροσερή αίσθηση. Για μένα, η μυρωδιά δεν είναι ενοχλητική, είναι πολύ ευχάριστα φρέσκια.
Πολύ ωραία επιθέματα, εύχρηστα και, το πιο σημαντικό, δεν γλιστρούν 😌
Αυτά τα επιθέματα ματιών είναι εξαιρετικά. Δεν ερεθίζουν ούτε τσούζουν, ενυδατώνουν και συσφίγγουν υπέροχα την περιοχή κάτω από τα μάτια. Δεν έχω τίποτα να παραπονεθώ. Περιστρέφω τακτικά τη συσκευασία, μερικές φορές κρατώντας την ανάποδα, ώστε ο ορός να φτάνει σε όλα τα επιθέματα.
Μου άρεσαν πολύ τα μπαλώματα μετά την πρώτη χρήση, η δομή είναι εξαιρετική, η μυρωδιά είναι απίστευτη, ενώ το προϊόν παραδόθηκε γρήγορα.
Ουάου, είμαι πολύ ικανοποιημένος με το προϊόν! Έχω χρησιμοποιήσει μάσκες για τα μάτια μου στο παρελθόν, αλλά αυτά τα επιθέματα gel είναι πολύ πιο αποτελεσματικά και έντονα ενυδατικά. Έχω πολύ ευαίσθητα μάτια, αλλά δεν ένιωσα κανέναν ερεθισμό όταν χρησιμοποιούσα αυτές τις μάσκες. Το δέρμα κάτω από τα μάτια παρέμεινε μεταξένιο λείο, απαλό και αισθητά πιο φρέσκο - ακόμα και οι λεπτές ρυτίδες ήταν λιγότερο ορατές!
Ποιοτικά patches που λειτουργούν πραγματικά. ΜΕΤΑ την αφαίρεση των επιθεμάτων, μια ευχάριστη δροσιά γίνεται αισθητή κάτω από τα μάτια για αρκετή ώρα, σαν κάποιο είδος ανύψωσης. Δεν έχω βαθιές ρυτίδες ή μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια μου, οπότε έχω αρκετή ενυδάτωση. Το μόνο πράγμα είναι ότι επιπλέουν ακόμη και στο υγρό, οπότε στην αρχή είναι δύσκολο να τα διατηρήσουμε στο δέρμα, αλλά όταν απορροφηθεί ο ορός, όλα είναι καλά. Θα ήθελα όμως να είναι μεγαλύτερα σε μέγεθος.
Τα τακάκια είναι εντάξει, ενυδατώνουν καλά. Είχα την εντύπωση ότι μετά από λίγο στέγνωσαν γρήγορα. Είχα επίσης ένα πρόβλημα με τη διαρροή της συσκευασίας, λίγο από το υγρό χύθηκε, αλλά κατά τα άλλα ήταν ένα συν 😉
Συνιστώ, δίνουν μια φρέσκια εμφάνιση
Έχω ευαίσθητο δέρμα γύρω από τα μάτια μου, αυτά τα επιθέματα είναι πολύ ευχάριστα, τα διατηρώ στο ψυγείο για να ανακουφίζουν, αλλά μετά από περίπου 7/8 λεπτά το δέρμα αρχίζει να τα αισθάνεται, δεν είναι αίσθημα καύσου, αλλά μετά παίρνω τα μακριά :) υγιεινή και άνετη συσκευασία για συν
αυτά τα επιθέματα gel με εξέπληξαν. ενυδατώνονται όμορφα και κρατούν τα πάντα στη θέση τους, επιπλέον, δεν τσιμπάουν. Έχω ευαίσθητο δέρμα, ειδικά γύρω από τα μάτια.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος