Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.





Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 32
Έχω μικτή επιδερμίδα και τη χρησιμοποιώ 2-3 φορές την εβδομάδα, ακολουθούμενη από ορό ή μάσκα και τέλος μια πλούσια κρέμα. Η επιδερμίδα μου είναι υπέροχα λεία την επόμενη μέρα.
Ο καλύτερος ορός που μπορείς να χρησιμοποιήσεις! Είμαι τόσο ικανοποιημένη που έχω ήδη αγοράσει έναν δεύτερο..:)
Το χρησιμοποιώ δύο φορές την εβδομάδα. Οι τρυπήσεις με εκατομμύρια βελόνες είναι πολύ απαλές, το πρωί το πρόσωπό μου είναι πολύ πιο γεμάτο και σφριγηλό. Το συνιστώ.
Μου άρεσε πολύ ο ορός, έχει μια ευχάριστη αίσθηση μυρμηγκιάσματος και μπορώ ήδη να δω το αποτέλεσμα. Τον χρησιμοποιώ εδώ και 10 μέρες.
Μου άρεσε πολύ το προϊόν! Νιώθεις ένα μικρό τσίμπημα αλλά κρατάει για πολύ λίγο. Δεν είναι λιπαρός! Χρησιμοποιώ μικρή ποσότητα κάθε 3 μέρες!
Είναι υπέροχο το χρησιμοποιώ 3 φορές την εβδομάδα και σαν πρώτο βήμα είχα ξαφνική έξαρση με σπυράκια και φαγεσωρες και σαν πρώτο βήμα βοήθησε την υφή και στην καλύτερη απορρόφηση άλλων προϊόντων . Δεν είναι ιδιαίτερα ενοχλητικό αλλά προτείνω να ψάξετε πώς να το απλώσετε ειδικά σε ευαίσθητα δέρματα χωρίς τριβη .
Είχα πρόβλημα με εξαιρετικά ξηρό δέρμα και αφού το εφάρμοσα την επόμενη μέρα, το δέρμα μου ήταν αμέσως πιο λείο και ενυδατωμένο. Η υφή του δέρματός μου βελτιώθηκε επίσης. Φυσικά, εφάρμοσα επίσης τον ορό και την κρέμα και το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό. Μπορείς να νιώσεις τα λεπτά σωματίδια, αλλά είναι διαχειρίσιμο. Αυτό το booster είναι θαύμα.
Δοκίμασα το 100 πριν, αλλά δεν ένιωσα πολύ τσούξιμο. Το 300 είναι διαφορετικό, με τσούξε αρκετά την πρώτη φορά, αλλά μετά από μερικές χρήσεις ήταν καλύτερο. Το έβαλα το βράδυ και την επόμενη μέρα το δέρμα μου είναι απαλό και λείο. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα, θα έχει τόσο εντυπωσιακό αποτέλεσμα στο δέρμα. Το δέρμα μου έχει συνηθίσει στα ρετινοειδή και τα οξέα, αλλά θα περιμένω το 700. :)
πολυ ωραια συσταση, νιωθεις ελαφρυ τσιμπημα και το δερμα επειτα μοιαζει πολυ φρεσκο.
Αρχικά δοκίμασα το 100, είχα πολύ άσχημη αντίδραση - σπυράκια παντού και μου πήρε έναν μήνα για να τα ξεφορτωθώ (κάτι που δεν έχω συνηθίσει). Του έδωσα άλλη μια ευκαιρία και το 300 είναι μια εντελώς διαφορετική ιστορία. Λίγο πιο ανοιχτό (σε σύγκριση με το 100), αλλά το λατρεύω! Νομίζω ότι το δέρμα μου είναι απαλό και γεμάτο αίμα μετά.
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος