Δεν μπορώ να πιστέψω ότι είναι ακόμα άδειο!
Εάν προσθέσατε κάτι πριν, συνδεθείτε για να δείτε τα αντικείμενα και να ολοκληρώσετε την αγορά.






Οι Φοβερές Σας Φωτογραφίες Και Βίντεο










Κριτικές – 56
Μια φορά το δοκίμασα, αλλά η αίσθηση που αφήνει στο πρόσωπο είναι πολύ καλή!!❤️
Το χρησιμοποιώ εδώ και ένα μήνα. Η πρώτη εφαρμογή ήταν ένα τσούξιμο, λίγο τρομακτικό, αλλά το συνηθίζεις. Το δέρμα έγινε πιο λείο, οι πόροι λιγότερο αισθητοί. Μία φορά κάθε τρεις μέρες είναι αρκετή. Είμαι ικανοποιημένη 🤍
Είχα λάβει μερικά δείγματα, οπότε το δοκίμασα με σκοπό να αγοράσω το πλήρες μέγεθος αργότερα. Μετά από περίπου 5-7 ημέρες χρήσης, εμφανίστηκαν κόκκινα σπυράκια γύρω από τη μύτη και το πηγούνι μου τα βράδια, και τώρα ανακάλυψα με έναν δερματολόγο ότι πρόκειται για περιστοματική δερματίτιδα. Το δέρμα μου δεν είναι ευαίσθητο από μόνο του, έχω χρησιμοποιήσει αμέτρητες διαφορετικές ρετινόλες, ακόμη και τζελ τρετινοΐνης, οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί είχα τέτοια αντίδραση σε αυτόν τον ορό. Και τέλος πάντων, το δέρμα μου δεν φαινόταν πιο όμορφο ή πιο ζωντανό τα πρωινά μετά τη νυχτερινή χρήση.
Είναι ένα εξαιρετικό προϊόν. Μπορείτε πραγματικά να νιώσετε τις βελόνες, ειδικά όταν ταμπονάρετε κάθε προϊόν. Δεν κυλάει και το δέρμα φαίνεται πιο λείο.
Χρησιμοποιώ το VT Reedle Shot 100 εδώ και καιρό και είμαι ευχάριστα έκπληκτη. Το δέρμα μου φαίνεται πιο λείο, απαλό και με πιο ομοιόμορφη χροιά. Υπάρχει μια ελαφριά αίσθηση τσιμπήματος κατά την εφαρμογή, αλλά αυτό είναι φυσιολογικό για το προϊόν. Δεν είναι λιπαρό και συνδυάζεται καλά με την υπόλοιπη περιποίηση της επιδερμίδας μου. Μου αρέσει το αποτέλεσμα και θα το συνιστούσα.
Κάνει το κρασί απαλό με λίγες μόνο χρήσεις
Ήθελα να δοκιμάσω τι ήταν όλος αυτός ο ντόρος και δεν μπορούσα να καταλάβω. Ο ορός είναι ωραίος, άοσμος, απορροφάται καλά, δεν κολλάει. Η αίσθηση των βελόνων είναι ωραία. Αλλά δεν μπορώ να πω ότι είδα κάποιο αποτέλεσμα μετά από περίπου 6 μήνες χρήσης. Ίσως είναι πολύ αδύναμος για μένα και χρειάζομαι 300, ποιος ξέρει. Αλλά θα προτιμούσα να αγοράσω έναν καλό ορό με βιταμίνη C από αυτόν την επόμενη φορά.
Πραγματικά καλό προϊόν. Για μικρές ατέλειες ή ανομοιομορφίες. Ένα ελαφρύ τσίμπημα αλλά όχι τρομερό.
Το booster ανταποκρίθηκε απόλυτα στις προσδοκίες μου: το προϊόν απορροφάται τέλεια, δεν αφήνει λιπαρά υπολείμματα και η επιδερμίδα γίνεται λαμπερή και σφριγηλή μετά από λίγες μόνο εφαρμογές. Το συνιστώ σε όποιον αναζητά ένα γρήγορο αποτέλεσμα "ζουμερού, δροσερού δέρματος".
Είναι απαραίτητο για λιπαρό δέρμα! Φωτίζει τις κηλίδες, δεν φράζει τους πόρους, αφαιρεί τη λιπαρή γυαλάδα. Μου αρέσει πολύ η συσκευασία με την αντλία — παίρνεις ακριβώς τη σωστή ποσότητα προϊόντος και δεν αγγίζεις το υπόλοιπο μπουκάλι με το δάχτυλό σου ☺️
Ας Μείνουμε Σε Επαφή!
Θα στέλνουμε εκπτώσεις, νέα προϊόντα, συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος