Ενυδατική και καταπραϋντική Είναι η δεύτερη φορά που παίρνω αυτήν την κρέμα. Είναι εξαιρετική για το κάτω και το άνω βλέφαρο. Εχω αρκετά ξηρό δέρμα καί στα μάτια και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Την συστήνω ανεπιφύλακτα.
απολαυστικό και ενυδατικόΠολύ ενυδατικό προϊόν με υπέροχο φυσικό άρωμα. Μου φτιάχνει τη διάθεση κάθε πρωί που το χρησιμοποιώ και κάνει πολύ καλό στο ευαίσθητο και ξηρό μου δέρμα.