KSISTERS!!!!Όσο αφορά τον συγκεκριμένο όρο, μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημενη. Είναι η δεύτερη φορά που τον παραγγέλνω. Είναι ελαφρύς, απορροφάται εύκολα και αποτελεί μια ωραία προσθήκη στη βραδιΔιαβάστε Περισσότερα
KSISTERS!!!!Όσο αφορά τον συγκεκριμένο όρο, μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημενη. Είναι η δεύτερη φορά που τον παραγγέλνω. Είναι ελαφρύς, απορροφάται εύκολα και αποτελεί μια ωραία προσθήκη στη βραδιΔιαβάστε Περισσότερα