ΚΑΤΕΡΊΝΗ Ενυδατικό προϊόν αβακαντο αυτή η μάρκα έστρωσε καλά στο δικό μου μικτό δέρμα θα πάρω και τα υπόλοιπα προϊόντα της επίσης το μικρό μπουκαλάκι πολύ cute ' Ευχαριστώ πολύ στο σαΐτ για τα δωράκιΔιαβάστε Περισσότερα
Απο τα καλυτερα αντηλιακα που εχω δοκιμασειΠροσωπικα θεωρω για τη λιπαρη μου επιδερμιδα, με μια ικανοποιητικη ποσοτητα του προιοντος, πως ειναι απο τα καλυτερα αντηλιακα που εχω δοκιμασει..Ξερω οτι ακομα και ιδιου τυπου επιδερμιδα ναΔιαβάστε Περισσότερα
ΚΑΤΕΡΊΝΗ Ενυδατικό προϊόν αβακαντο αυτή η μάρκα έστρωσε καλά στο δικό μου μικτό δέρμα θα πάρω και τα υπόλοιπα προϊόντα της επίσης το μικρό μπουκαλάκι πολύ cute ' Ευχαριστώ πολύ στο σαΐτ για τα δωράκιΔιαβάστε Περισσότερα