Φανταστική! Παρά πολύ ωραία μάσκα . Μια από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει ! Αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο, απαλό και καταπραΰνει ερεθισμούς . Εγώ την έβαλα βράδυ πριν κοιμηθώ για 30 λεπτά και το πρωί τοΔιαβάστε Περισσότερα
Απο τα καλυτερα αντηλιακα που εχω δοκιμασειΠροσωπικα θεωρω για τη λιπαρη μου επιδερμιδα, με μια ικανοποιητικη ποσοτητα του προιοντος, πως ειναι απο τα καλυτερα αντηλιακα που εχω δοκιμασει..Ξερω οτι ακομα και ιδιου τυπου επιδερμιδα ναΔιαβάστε Περισσότερα
Φανταστική! Παρά πολύ ωραία μάσκα . Μια από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει ! Αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο, απαλό και καταπραΰνει ερεθισμούς . Εγώ την έβαλα βράδυ πριν κοιμηθώ για 30 λεπτά και το πρωί τοΔιαβάστε Περισσότερα