Φανταστική! Παρά πολύ ωραία μάσκα . Μια από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει ! Αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο, απαλό και καταπραΰνει ερεθισμούς . Εγώ την έβαλα βράδυ πριν κοιμηθώ για 30 λεπτά και το πρωί τοΔιαβάστε Περισσότερα
Χρήσιμο toner!Το toner έχει υφή σαν νερό, είναι πολύ ελαφρύ και αφήνει στο δέρμα μια αίσθηση καθαριότητας. Θα το συνιστούσα σε άτομα με λιπαρή επιδερμίδα, ίσως όχι σε άτομα με ξηρή επιδερμίδα καθώς έχει Διαβάστε Περισσότερα
Αγαπημενο καθαριστικο προσωπου 1Ελαφρια υφη,αρωμα αλοης που προσωπικα μαρεσει πολυ...φουλ καθαριστικη συνθεση που δεν χρειαζεται μεγαλη ποσοτητα κατα την εφαρμογη...κανει αρκετο αφρο και μετα το πλυσιμο νιωθω το προσωπο μοΔιαβάστε Περισσότερα
Αξιολόγηση δείγματος. Τυχόν εχω λάβει σε δείγμα και την εχω βάλει αρκετές φορες. Πολύ ωραία κρέμα. Μυρίζει λιγο παράξενα (ίσως ουδετερα) αλλα βοηθάει πολυ στην κοκκινίλα απο τη ροδοχρου.
Φανταστική! Παρά πολύ ωραία μάσκα . Μια από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει ! Αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο, απαλό και καταπραΰνει ερεθισμούς . Εγώ την έβαλα βράδυ πριν κοιμηθώ για 30 λεπτά και το πρωί τοΔιαβάστε Περισσότερα