Υπέροχος ορόςΜου άρεσε πολύ το προϊόν! Νιώθεις ένα μικρό τσίμπημα αλλά κρατάει για πολύ λίγο. Δεν είναι λιπαρός! Χρησιμοποιώ μικρή ποσότητα κάθε 3 μέρες!
Τέλειο Από τα καλύτερα προϊόντα που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μου. Εχω τελειώσει δύο συσκευασίες μέσα σε ενάμιση χρόνο.
Κάνει φανταστικό καθαρισμό. Κυριολεκτικά λιώνει το μακιγιάζ χωρίς να χρειάζεταΔιαβάστε Περισσότερα