ΥΠΕΡΟΧΟ ΝΤΕΜΑΚΙΓΙΑΖΔεν έχω λόγια για αυτό το προιον. Είναι υπέροχο πραγματικά και λιώνει όλο το μακιγιαζ με ελάχιστη ποσότητα. Είναι οτι πρέπει να το πάρεις μαζί σου στις διακοπές ή σε κάποια εκδρομή. Δεν χρειΔιαβάστε Περισσότερα
Ενυδατική κρέμα!Πολύ ωραία κρέμα, λίγη αρκεί! Ωραία αίσθηση στο δέρμα, την πήρα ως δείγμα αλλά μου αρέσει πολύ. Μυρίζει επίσης υπέροχα, ελαφρώς εσπεριδοειδή!
ΟροςΑρκετα ευχαριστημενη. Ρυθμιζει τη λιπαροτητα αλλα δν ενιωσα να κανει κατι με τις ατελειες που βεβαια εχω καθως εχω περασει ακμη και νομιζω οτι δν υπαρχει πρπιον να βοηθαει σ αυτες τις ουλες.Διαβάστε Περισσότερα