Πάρα πολύ καλό Είναι τέλεια μάσκα προσώπου το έχω χρησιμοποιήσει 2 φορές και είμαι ενθουσιασμένη με το αποτέλεσμα! Στην αρχή ήμουν επιφυλακτική με τα προϊόντα αυτά αλλά τελικά είχαν δίκιο όλες οι κριτικές Διαβάστε Περισσότερα
Απο τα καλυτερα αντηλιακα που εχω δοκιμασειΠροσωπικα θεωρω για τη λιπαρη μου επιδερμιδα, με μια ικανοποιητικη ποσοτητα του προιοντος, πως ειναι απο τα καλυτερα αντηλιακα που εχω δοκιμασει..Ξερω οτι ακομα και ιδιου τυπου επιδερμιδα ναΔιαβάστε Περισσότερα
Ίσως το ξαναπάρω Γενικά μην περίμενε θαύματα.. βγάζει κάποια στίγματα αλλα έχω χρησιμοποιήσει και καλύτερα προϊόντα! Τουλάχιστον αφήνει τη μύτη πολύ ενυδατωμένη και απαλή! Δεν ξέρω αν αξίζει τα λεφτά του.
Υφή νερού Ήρθε σαν δώρο με την παραγγελία μου. Έχει υπέροχο άρωμα κεράσι και αφήνει μια πολύ απαλή απόχρωση κερασιου στα χείλη. Δεν έχει τρομερή διάρκεια, θέλει μια μικρή ανανεωση πού και πού. Μου άρεΔιαβάστε Περισσότερα
Πάρα πολύ καλό Είναι τέλεια μάσκα προσώπου το έχω χρησιμοποιήσει 2 φορές και είμαι ενθουσιασμένη με το αποτέλεσμα! Στην αρχή ήμουν επιφυλακτική με τα προϊόντα αυτά αλλά τελικά είχαν δίκιο όλες οι κριτικές Διαβάστε Περισσότερα