Πάρα πολύ καλό Είναι τέλεια μάσκα προσώπου το έχω χρησιμοποιήσει 2 φορές και είμαι ενθουσιασμένη με το αποτέλεσμα! Στην αρχή ήμουν επιφυλακτική με τα προϊόντα αυτά αλλά τελικά είχαν δίκιο όλες οι κριτικές Διαβάστε Περισσότερα
Πολυ καλο!Είναι κατάλληλο για την προετοιμασία της επιδερμίδας μετα τον καθαρισμό ώστε να αφαιρέσει τυχόν λιπαρότητα και να κατεβάσει το ph του δέρματος!! Σε μικτές επιδερμίδες οπως η δική μου το χρησΔιαβάστε Περισσότερα
Ίσως το ξαναπάρω Γενικά μην περίμενε θαύματα.. βγάζει κάποια στίγματα αλλα έχω χρησιμοποιήσει και καλύτερα προϊόντα! Τουλάχιστον αφήνει τη μύτη πολύ ενυδατωμένη και απαλή! Δεν ξέρω αν αξίζει τα λεφτά του.
Πολύ καλό!Εξαιρετικό καθαριστικο τζελ! Είναι πολύ ήπιο, δεν ερεθίζει καθόλου τα μάτια μου και έχει βοηθήσει πολύ με τις κοκκινίλες λόγο ροδοχρου ακμής.
Ενζυμικό και διαφορετικό.Ένα διαφορετικό peeling για την ρουτίνα ομορφιάς. Αφήνει το δέρμα καθαρό. Ναι, βγάζει μπιρμπιλάκια σαν να ξεφλουδίζεσαι αλλά αυτό συμβαίνει επειδή αντί για κόκκους, έχει ένζυμα (ενζυμικο πίΔιαβάστε Περισσότερα
Πάρα πολύ καλό Είναι τέλεια μάσκα προσώπου το έχω χρησιμοποιήσει 2 φορές και είμαι ενθουσιασμένη με το αποτέλεσμα! Στην αρχή ήμουν επιφυλακτική με τα προϊόντα αυτά αλλά τελικά είχαν δίκιο όλες οι κριτικές Διαβάστε Περισσότερα