Πάρα πολύ καλό Είναι τέλεια μάσκα προσώπου το έχω χρησιμοποιήσει 2 φορές και είμαι ενθουσιασμένη με το αποτέλεσμα! Στην αρχή ήμουν επιφυλακτική με τα προϊόντα αυτά αλλά τελικά είχαν δίκιο όλες οι κριτικές Διαβάστε Περισσότερα
Απο τα καλυτερα αντηλιακα που εχω δοκιμασειΠροσωπικα θεωρω για τη λιπαρη μου επιδερμιδα, με μια ικανοποιητικη ποσοτητα του προιοντος, πως ειναι απο τα καλυτερα αντηλιακα που εχω δοκιμασει..Ξερω οτι ακομα και ιδιου τυπου επιδερμιδα ναΔιαβάστε Περισσότερα
Πολύ καλό!Εξαιρετικό καθαριστικο τζελ! Είναι πολύ ήπιο, δεν ερεθίζει καθόλου τα μάτια μου και έχει βοηθήσει πολύ με τις κοκκινίλες λόγο ροδοχρου ακμής.
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα Το χρησιμοποιώ μόνο λίγες μέρες και έχω δει ήδη διαφορά! Το πρόσωπο είναι πιο σφριγηλό και ελαστικό, πιο ενυδατωμένο και με έχει βοηθήσει αρκετά με τα σημάδια ακμής αλλά και με τις κοκκινίλεΔιαβάστε Περισσότερα
Πάρα πολύ καλό Είναι τέλεια μάσκα προσώπου το έχω χρησιμοποιήσει 2 φορές και είμαι ενθουσιασμένη με το αποτέλεσμα! Στην αρχή ήμουν επιφυλακτική με τα προϊόντα αυτά αλλά τελικά είχαν δίκιο όλες οι κριτικές Διαβάστε Περισσότερα