Αντηλιακή κρέμα Την έχω πάρει παρα πολλές φορές είναι ότι καλύτερο. Δεν αφήνει άσπρα στίγματα
Κάνει φοβερή ενυδάτωση και κάνει και για τα παιδιά. Ότι καλύτερο
Υπέροχος ορόςΜου άρεσε πολύ το προϊόν! Νιώθεις ένα μικρό τσίμπημα αλλά κρατάει για πολύ λίγο. Δεν είναι λιπαρός! Χρησιμοποιώ μικρή ποσότητα κάθε 3 μέρες!
Ευχάριστα έκπληκτος 🤩Λατρεύω αυτό το προϊόν 😍 Απορροφάται εύκολα και φροντίζει καλά το δέρμα μου. Έχω ευαίσθητο δέρμα και αυτός ο ορός το προστατεύει χωρίς να προκαλεί ακμή 🥰 Επίσης, πήρα ένα μπουκάλι των 100mΔιαβάστε Περισσότερα