Τελεια υφή και προστασιαΤο χρησιμοποιώ ως αντηλιακο σώματος. Προστατεύει απο τον ήλιο αλλα αφηνει μια ωραια υφή στο δέρμα. Δεν κολλάει στα ρούχα και στο μαγιό και δινει την ενυδάτωση που το δέρμα μας χρειαζεται κατΔιαβάστε Περισσότερα
Ιδιαίτερο αντηλιακό Μ αρέσει η υφή του , το χρώμα του , δεν νομίζω ότι προστατεύει πολύ δεν ξέρω , το χρησιμοποιώ , δεν έχω καει άλλαξα ήθελα να μπορώ να βάζω πιο πολύ χωρίς αυτό το χρωμα. Επίσης πιστεύω ότι είΔιαβάστε Περισσότερα